Chì sò l'articuli chì a sega di taglio friddu deve esse verificatu ogni ghjornu?

Sega di taglio deve esse inspeccionata è mantinuta nantu à una basa regulare, chì pò prutege a macchina, allargà a vita di serviziu di a macchina, permette à a macchina di esercite u so più grande putere, è ci porta più valore è benefici.Chì sò i cuntenuti di a sega di taglio friddu chì deve esse verificatu ogni ghjornu?

1. Verificate s'ellu ci hè acqua o detriti oliu intornu à l'equipaggiu, è pulizziari in u tempu.

2. Verificate l'equipaggiu è l'attrezzi per i filings di ferru è altri detriti, è pulite in u tempu.

3. L'oliu lubricante deve esse aghjuntu à u rail di guida è u bloccu sliding.Attenti à ùn aghjunghje l'oliu seccu.Pulite i chips di ferru nantu à a guida di guida ogni ghjornu.

4. Verificate se a pressione di l'oliu è a pressione di l'aria sò in l'intervalli specificati (manometru di a stazione idraulica, a pressione di l'aria di u cilindru di u mobili, a pressione di l'aria di u cilindru di misurazione di a velocità, a pressione di l'aria di u cilindru di rulli di pinza)

5. Verificate s'ellu i perni è i viti nantu à l'attrezzatura sò solti.

6. Verificate s'ellu cilindru oliu o cilindru di l'attrezzatura hè leaking o leaking o rusting, è si deve esse rimpiazzatu in tempu.

7. Verificate l'usura di a lama di serra è rimpiazzà secondu a situazione.(Perchè u materiale è a velocità di taglio sò diffirenti, hè cunsigliatu di determinà s'ellu si rimpiazzà a lama di a serra secondu a qualità di u tagliu è u sonu di a serratura.) Per rimpiazzà a lama di serra, utilizate una chjave invece di un martellu.A nova lama di serra hà bisognu di cunfirmà u diametru di a lama di serra, u numeru di denti è u gruixu di a lama di serra.

8. Verificate a pusizione è l'usura di a spazzola d'acciaio, è aghjustà o rimpiazzà in u tempu.

9. I rails di guida lineari è i cuscinetti sò puliti è oliati ogni ghjornu.

10.Check s'ellu u diamitru di pipa, u gruixu di u muru è a lunghezza di a pipa d'acciaio sò stallati currettamente, è a lunghezza di a pipa deve esse calibrata una volta à ghjornu.

L'ispezione regulare di seghe di taglio friddu hè assai impurtante.Per più infurmazione nantu à l'equipaggiu di tubi saldati, ERW Tube Mill, Pipe Mill, benvenuti à cuntattateci.

Hebei Tubo Machinery Co., Ltd. Cù più di 130 set di tutti i tipi di attrezzature di lavorazione CNC, Hebei Tubo Machinery Co., Ltd., produce è esporta in più di 15 paesi di tubi saldati / mulinu di tubi, ERW macchina di fabbricazione di tubi, Macchina di fabbricazione di tubi. , è a linea di taglio, è ancu l'equipaggiu ausiliari per più di 15 anni.

TUBO Machinery, cum'è un cumpagnu di l'utilizatori, furnisce micca solu prudutti di macchina d'alta precisione, ma ancu supportu tecnicu in ogni locu è in ogni momentu.

 

linea di mulinu di tubu
macchina di tubi saldati 02

Tempu di post: 16-lugliu-2021