Chì ghjè a diffarenza trà l'equipaggiu di tubi saldati a cucitura dritta è l'equipaggiu di bobinatura di tubi?

tubi tondi a spirale in acciaio galvanizzato

A macchina di tubi saldati a cucitura dritta hè fatta di striscia d'acciaio attraversu a forma di rulli di unità di tubi saldati à alta frequenza, furmendu gradualmente u tubu d'acciaio, è dopu salda u tubu d'acciaio per riscaldamentu d'alta frequenza, scraping off the burrs esterni cù un raschiu, tagliendu a sega è infine. taglià a pipa d'acciaio in a dimensione necessaria di pipa saldata a cucitura dritta.Questu hè u metudu di pruduzzione di pipa saldata dritta.A cucitura di saldatura di l'equipaggiu di pipa saldata dritta hè una linea dritta, è a saldatura di pipa saldata spirale hè una curva spirale, ma sò tutti i tubi d'acciaio saldati.

Pipa di bobina hè a piastra d'acciaio attraversu u tamburinu per furmà un tubu d'acciaio, è dopu per saldatura à l'arcu sommersa o saldatura elettrica in pipa d'acciaio, è dopu à altri equipaghji di formatura, dimensionamentu è forma, sta pipa hè una sola pruduzzione di bassa efficienza, pipa. a qualità hè inestabile, a precisione dimensionale bassu, ma l'equipaggiu di pipa hè simplice è menu investimentu.È e macchine di fabricazione di tubi ERW sò a prima scelta per a produzzione in massa di tubi d'acciaio cù alta efficienza, alta qualità, alta precisione è bona uniformità.

Hebei Tubo Machinery Co., Ltd., produce è esporta in più di 30 paesi di saldatura di tubi, tubi di saldatura, tubi di metallo, tubi di tubi di metallo, fabbrica di tubi ERW, fabbricazione di tubi, tubi industriali, macchina per tubi d'acqua, macchina per galvanizzare i tubi. ,Macchina di fabbricazione di tubi ms, Macchine per tubi d'acciaio, Mulino per tubi d'acciaio di carbonu, Macchina per tubi strutturali., È ancu l'equipaggiu ausiliari per più di 15 anni.

TUBO Machinery, cum'è un cumpagnu di l'utilizatori, furnisce micca solu prudutti di macchina d'alta precisione, ma ancu supportu tecnicu in ogni locu è in ogni momentu.

Avemu prufessiunali in Pipe Making Machine per più di 15 anni di sperienza.
Pudemu aiutà a fabbrica di pipa d'acciau à risolve tutte e difficultà.


Tempu di post: 26-aug-2021